Praktikal

28/01/2010 
Khamis 7.40 malam

Dunia Baruku....

rsenyer, dh lama aku tak menjenguk blog nie....sebulan lebih kot...
erm...tut2 dh bmula praktikal...SMK Seri Serdang, Selangor...
itu nama skolah aku prtikal...huhuu.....aku bsyukur sgt dpt berada di sini...
last sptutnya aku berada di Ipoh kt SMK Menglembu...
aduss...tiba2 bpindah ke sini..kerana mgikut kawan la katakan..
last skali, aku jgk myendiri di sini...tp aku amik semua ni secara positif
...aku jadikan semua ni petunjuk...ptunjuk ke arah hidup yg lebih 
cemerlang...ewah2...mantap ucapan aku...hihihi....

Name aku ^_*

selama dua minggu aku di skolah nie, (SMK SERI SERDANG)....
erm...bolehla...aku tpksa buat ROS dulu...
kenal2 skolah dulu..marah jgk dgn ptdbiran UPSI atau lebih dikenali
 sebagai ULM...asal tahun aku je, msti ade masalah...
tibe2 gatal diorg nk bt ROS skali dgn Prtikal...
jenuh mulut nk gtau cikgu2 skolah...ape tu ROS...
prtikal..adusssssss..mcm2 la...
ptut asingkan Ros dan Prtikal..xdela kami kalut cm nie...huhuu....
esok last aku bt Ros....sedey jugakla...
sbb aku kne pindah skolah petang....dua mgu Ros aku bt pagi...
rse dh mesra dengan cikgu2 dan staf sesi pagi..
tiba2 beralih arah......tp itu cabaran..
kdg2 aku rse Allah dengar doa aku..supaya dapat petang...
bukan apa, ade sebab aku nak petang...
(rsa xpuas hati thadap seseorang la..
but..xmola citer...citer lama...mls nk ingat...)..tp tula...
doaku dimakbulkan..aku sebenarnyer xmemilih pn..
pagi ke petang ke, plajr pndai ke, pelajar xpandai ke....
aku ikhlas nk mgajar..sesetengah orang, 
dia xnak ajar dak petang sbb dak petang ni 
selalu xberapa pandai berbanding budak pagi...
tp..xkisahla...diorg datang skolah 
sbb nk belajar...so, diorg msti diajar....
pndi xpandai, itu last kira.,...

aku rse xpuas hati sgt kt seseorang....
xdengar apa aku cakap..ingat dia je betul...
geram...huhu...td kan, ketua bidang 
datang jumpa kami dak2 praktikal..
dia ckp yg budak sejarah, kne g kelas petang...ape lagi...
ade sorg mber aku cm merungut je...
xmo skolah petang...tp aku hepy je...jaat x aku???
tp bukan salah aku...dh ptdbiran skolah
 ckp cm tue..huhu...aku ingat lagi, ketua bidang 
suruh jumpa penyelia petang...masa balik tue, 
aku ajaklah kawan aku jumpa pyelia petang.
.nk jumpa pyelia tnya psl jadual...last skali
mber aku ckp, bukan ke kne dptkn jadual 
dlu bru lej jumpa, n dia ajak jumpa Isnin nie...
setahu aku la, KB suh jumpa pyelia dulu la...
byk kali dh aku tny cikgu2 kt situ...last skali,
 dek rsa xpuas hati, aku pn jumpala ketua bidang
 skali lagi,.,mintak kepastian, kne tunggu jadual 
dulu or jumpa pyelia dulu...last2 tbukti aku betul...dia suh jumpa pyelia dulu..penting katanya....walaupn pyelia petang dh  tahu kehadiran aku yg akan prtikal, tp adalah penting bagi kami untuk jumpa dan pkenalkan diri...sbb aku sesi petang..prosedur dia lain..xsama mcm dgn sesi pagi...sakit hati sgt...sbb td aku xsempat jumpa pyelia petang...huahuhuhu....untuk kukuhkan statement aku lagi, aku jumpa PK 1...dia cakap benda yg sme jgk..jpe pyelia dulu..dia pn gtau nama guru pembimbing aku, dan aku kne jpe PK KOKO untuk dapatkan aktiviti sukan...adeh...dh btangguh kje aku..ptut settle ari ni tpksa tgu esok..dan klu esok pn, lom tentu leh jpe dia....sbb esok skolah petang, pyelia petang datang lmbt...itula, xdengar sgt ckp aku..xde mood aku skrg...bila pk2, aku selesa buat sorg2.......hate to be here....serius....dugaan berat bagi aku...sbb kawan2 aku semua xde sini..aku sorg2 jer...aku xde tempat nk mgadu....huhuhuhuhuu....
kawan baru aku, dak kimia...dia dpt skolah pagi...huhu...lagi btmbah sedey....sbb aku dh cmfirm xde kwn pas nie...xde kwn nk g mkn...huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...npe smue ni jadi kt aku....knpe??????????

mooodyyyyyyyyyyyyyyy right nowwwwwwwww.......:-(

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tudung 3tone Batu