19 Februari after CNY

Tension sgt balik sini..huhu..kepala dh mula skit...yela...nk mghadapi karenah pelajar2..bukan senang..betol2 mguji kesabaran aku...beberapa hari lepas, lecture aku de call aku...dia ckp nk dtg observe aku rabu nie...mcm2 pasaan ade..hepy ade...sedey n takot...wahhhhhhhhh...sukar digambarkan...kbetulan dia akan observe kelas form 4..kelas yg betol2 memeninkan kepala aku..sbb sampai skrg nie, aku still xleh handle kelas nie...cikgu...garangla sket..biar diorg takot...adusssssssssssssss.....sy dh over dos garang dh nie...awk msih xtakot...xtahu ape mslh dgn pelajar2 skrg...nk cikgu garang ke lembut...huhuhu....

            Semalam, kawan aku Zati datang...rindu jugak nak dengar cerita dari dia..byk benda kami sembang semalam..tp masa memang xcukup.....sedar2 dh magrib..esok lak aku dh nk balik..xthula bila leh jupe dia lg..rindu saat kami dok KAB dulu..kami slalu lepak sama2..ade masalah, aku citer kt dia..skrg nie...aku xde spe2 kt sini..smue org yg aku syg xde kt sini....aku bdiri sndiri...tunang aku pn jauh....family..lagila jauh...mgeluh aku....sedey..Adakah aku ikhlas berada di sini??erm..susah nk cakap...sebab berada di sini bukan pilihan aku...aku trikut2 dgn kwn..padahal, aku yg selama ini asyik mengalah....dulu pun, aku ikot je bila kwn aku ni nk bt prtikal kt n9...aku abaikan keinginan aku nak bt kt pahang..kt kampung aku...sedey sgt...apa kan daya..sudah ttulis yg aku berada di sini pada ketika ini...

              Semalam, Zati cakap....kan best kalu aku buat dgn dia skali kt Kuantan..npe aku xpernah berfikir???bdohnyer aku...ptut aku buat kt tempat aku suka..bukannya di sini...ptut aku buat dgn kawan aku, Zati....kami lebih mengenali antara satu sama lain...dia la kawan aku susah dan senang....sedih bile memikirkan kesilapan diri sendiri yang memerangkap aku sekarang..tapi....myesal pun xde guna dah...aku trima seadaanya nasib aku di sini...semoga semua nie menjadi pengajaran pada aku supaya jangan trikut dgn orang lain....rindu sgt kat kawan2 baik aku..rindu kt Zam..kt Farah, Yah, Ain Kecik, Raja...kawan2 aku selamanya.....

               Tadi, baru je aku hantar tunang aku balik...dia dtg amik aku kt putra....ksian dia..tkejar2 dtg amik aku....kali ni aku xmarah dia..sbb aku tahu, btapa jauhnyer jarak memisahkan kami..aku trima...aku hanya mampu berdoa semoga Allah merestui dan merahmati hubungan kami ini....tiada orang lain yang layak menjadi teman hidupku selain dia.....amin.....aku sempat myantap kuewtiaw febret aku..eksport dr T.malim...tunang aku yang bawak..bygkn, dh bbulan2 aku xmakan...perghhhhh...sedap giler..ari tue aku g kedah pun, xde jper kuewtiaw yang sedap cm tu...huhuhu....nmoknyer, aku kne slalu pergi TM sbb kt sne je ade mkann kgemaran aku...kt sini...xsedapppppppppppppp................

              Aku dah ngantok...letih sgt...dr kol 10.30pagi td aku dok dalam bus...smpi kol 7 mlm..huhu..lenguh r...aku nk tdo dlu....sambung len kali k...nite...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tudung 3tone Batu