Tercapai...

Hah, lupe nk citer...si kancil aku ade teman baru taw...hihi..akhirnya, impian aku nak memiliki kereta idaman termakbul juga..Alhamdulillah..aku anggap rezeki Allah bagi untuk anak aku..Niat nak memiliki kereta Vios tu hadir semasa aku form 6. Bile aku tengok vios je, makin kencang niat aku nk beli kete tu..bile dapat posting, makin aku yakin, impian aku nak memiliki Vios tu akan termakbul. Tapi sebenarnye...aku adiahkn kete tu khas tuk mak ayah aku yg bsusah payah tanggung aku semasa kecik smpi la besar nie. Tanpa diorg, aku xkan mampu memiliki semua nie. Semua atas berkat diorg...dan xlupe..paling2 xlupe...kete tu, khas tuk suami aku yg tsayang. Sebab aku sayang dia, aku beli kete tu...hahhaa..cm poyo je kan.. tapi, seyes taw.... aku mmg berikan hak milik kekal kt suami aku...bior dia je gune kete tu..aku nak dia bahagia...sbb aku syg gile kt dia...bluwek...cm gedik2 kan..hohoho...
Aku pn dalam proses nk beli rumah..Minggu lepas baru aku g tengok rumah yg bakal kami beli...wpun jauh sket dari tempat kami bkerja, tapi okayla..Papa cakap, sebab dekat dgn highway..senang aku nk g kje..yela tu Papa oi...huhu...pdhal harge umah tu agak murah..dan kawasannye sgt cantek..tu psl papa nk beli kan..cmla mama xthu ye..hhuuhhu..apepun, rase sgt2 best bile dapat memiliki aset sendiri...moge ALLAH lancarkan hidup kami dunia dan akhirat...moga ALLAH panjangkan jodoh kami smpi bile2...Moge ALLAH bagi kami rezeki yg blipat2 ganda...amin2....^_*


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tudung 3tone Batu