first time...

haha..first time bt blog nie...best jgk mengedit2 nie..mgilangkan kebusanan dan kestressan aku..huhu..busan duduk sini...ape yg best kt tAnjung Malim nie hanyala Tunang aku..MOHD NAIM..promot sket.yela...aku dtg sini sbb nk dekat dgn dia...dh dekat date nk g serdang..
           

wahhhhhhh....sedeynyer...best jgk prtikal...sbb aku ske sgt ngajar.. wpun ade sket malu2 kucing...(^_^).....erm...barang2 stil xg anta lg..maybe ujung bulan nie aku g..skali sambut new year la kot..best nyer...xsabar nk tgu....yg best...sambut dgn tunang aku...first time kami nk bpisah...erm....aku thu...ade lg org lbh sedih dr aku...aku bru je nk blaja bpisah jap dgn tunang..kawan aku lak....bpisah jap dgn suami sbb nk g blaja johor...lg sedih..bukan pkwe..bukan tunang..tp suami(dilla..aku mtk maf...sbr yer...aku pn sedih)..

          Tapi itula...ade benda perlu kita capai dalam hdup...kita perlu berubah..kita perlu mencari perubahan wpun terpaksa bpisah dgn smue org kita syg...hope kita sme2 kuat....ingatla, perubahan ini untuk kebaikan dan ia perpisahan ini untuk sementara...walaupun aku xleh kuar dating dh, it's ok..aku leh terima....smue ni mgajar aku erti pengorbanan..aku akn lebih mghargai tunang aku....

          erm...skrg nie, ramai dh member2 dh kawen..dan tunang..aku pn...xsbr tgok diorg kawen..ekkee..yg plg pnting, sabar aku nk kawen...hihi..nk abiskn prtikal ni cpt2...nk kawenn..hahaha..(gedikkk kan)..hihi..ala...bukan aku je..smue ade impian cm tu...wek2...ade gak kwn2 yg xjemput kawen n tunang..erm..mukin diorg bz..n luper..but xkisah pon...huhu..ade gak sorg kawan aku nie..same name dgn aku..sombong giler...smpai aku smpaikn kata2 nie..ko sombongla...hahah...lantak ler..aslkn xggu aku....:-p

          so..cukupla kot ari nie kot..nti aku cter bih byk tentang ape yg bmain dalam khidupan aku nie...:-p

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perkahwinan