today..tonite..this morning...right now..~~~~

Bru je balik dr kuar dgn tunang..mcm biase..kami selaku pasangan yg suke makan, akan "mengkongker" seluruh kedai makan di tanjung Malim nie..hikhik...bukan pe..dh ketandusan tempat makan dah..huhu..kdg2, nk kuar makan, kne fikir byk kali..n klu tunang aku ajak mkn je, aku akan tny dlu...kiter nk mkn kt ne??..hihi...jemunyer soklan..dan jawapan jemu gak dr yg mjwbnyer..:-p

hari ini, aku g makan kt kedai biasela..kire tempat paling best gak kt t.malim..sbenarnyer..perot aku ni teringin sgt nk mkn Char kuew tiaw..memandangkan kami keluar agak lewat, dalam pkul 8.30 mlm...xjadi kami nk g mkn Char kuew tue..sbbnyer..mcm biase....kedai tue msti ramai org..8.30 dh kire lewat dh..klu nk berebut tempat, elok dtg kol 6...huhu..sblm kedai tue bukak..fames giler kedai tue..yela..satu2 nyer kedai yg bt Char kuew Tiaw...sedap giler..klu korg dtg, sure xnk balik..ekekke...promote sket..aku rsela, tempat nie pon satu daya tarikan di T.malim.hahha..yker??pekan koboi ade ke tarikan..pening aku nie..hihihi....niway..bbalik pd cter td la..aku mkn kt kedai sblh gerai char kuew tiaw..sambil makan, sempat jgk aku jeing kt gerai tue..hihii..teringin sgt..tp ramai org...huhu..xpela...esok kn masih ade...

setelah perot yg buncit ni kenyang..hahaha...berangkatla kami ke cc..encik Naim ni dh miang..suke sgt ajak aku g cc..dia ckp dia ske tgok aku mnaip..klu mtk jawatan kerani nie, cmfirm aku dpt..ngeeeeee..laju beb..tp aku thu..dia nk spend mse je dgn aku...love him so much...sedey gak pk nk g serdang pas nie..tglkn dia kt t.malim..tp..aku cube xpk kn smue tu...:-( 

Kedai Burger kt Taman U..selalu lepak sini sambil makan burger..hihi..

pas tu, kami pergi lak ke tempat lepak..tempat yg slalu kami duduk tue sembang2..dpn gerai burgei, depaan kedai kain jakel..kt taman u..hahahha...gilosssss.promote lg.ekeke...sje je..nk gtau..t.malim nie best sgt...hu2.kt sinila kami dcuss...dicuss tentang smuenyer..best sgt sembang dgn pkwe aku..ape yg blaku dr pg smpi mlm, kami simpulkn kt situ...hihi...love this moment so much....kami lepak smpi kol 12 tgh mlm.perggghhhhhhhhh.....syok beb...sembang smpi xsedar...huhu...

ari nie result kuar...aku dh cek..risau gak muler2..tp Alhamdulillah.,...naik pinter sem nie..tgl satu sem je lg..tp kcewa sbb xdpt dekan r..ekeke.yker?tiap sem aku kcewa lalala..haha...kne pepare for prtikal la...kne bt leklok tuk naikkn ponter...huhu...


malam nie gak, mak ayah tsayang nak pergi kedah..pergi anta adik ke uum...erm...moga perjalanan mereka berada dalam lindungan ALLAH SubHANAWATAALLA..Amin.....sayang sgt kt diorg...sedey pn ade..bile memikirkan tentang anak tak kenang budi di rumah...aku tahu..ALLAH maha Adil..DIA dh aturkan satu rancangan..perfect plan untuk kami..moga Tuhan ampunkn dia...amin...yg pasti, esok jgk..diorg nk g jpe bakal besan diorg..hihihi...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perkahwinan