Scan oh scan

Arini aku tpkse bgn awl2 bgun sbb kne g scan baby..huhu..
dhla Tanjong Malim diserang ujan yg amat2 lebat.http://www.cute-smiley.com Syok kalau dilayan 
tidur tu.huuu..tp kne bangun dan bersiap2 ke klinik sbb arini ade appointment 
dgn doktor..http://www.cute-smiley.comHoho..Encek naim skali lagi terpakse menemankn 
mak buyung  nie pergi klinik...Sampai kat klinik je,..
fuh, ramai gile manusia2 ngah mnunggu..huu...
nasib bek arini bukan waktu tuk cek pewot...
just kne jpe doktor..Kerana agak tertekan di situ kalau 
menunggu tlalu lama..heee...


Tempoh untuk mengambil tekanan darah masih berjalan. 
So, sambil2 aku pergi scan, aku bolehla cek tekanan darah juga. 
Seperti biasa, tekanan darah aku adalah normal. 
Tapi, selalu aku pergi cek malam je..menyebabkan tekanan darah 
aku telah sampai waktu kemuncak...iaitu tinggi...heee...
(bukan darah tinggi ye)...
Bile cek pada waktu pagi, tekanan tu dah normal balik
kerana pada waktu tersebut, tekanan darah, tahap kecergasan, 
stress pn xde lg...(biarla doktor yg terangkan..sbb aku pening nk
 xplain istilah sains nie..huu)..


Arini jugak, doktor bagi aku satu gambar. Agak lama aku di dalam kamar doktor.
huuuu...sebab, bersama2 doktor, terdapat pelajar perubatan yang tengah praktikal barangkali.
Perot aku dijadikan bahan xperimen..hoho
Alhamdulillah...
Satu jasad bernyawa dan lengkap sudah ada di dalam badan..
"baby tengah berenang2"..huuhu...itu kate doktor..
sebab, agak susah nak mencari kaki dia..
so, kalau dapat pegang kaki dia(dgn mggunakn alat scan tula), xpayah lepas2 lagi...
nti susah nk cri balik..
pandai doktor bgurau..heee.
SEbagai seorang ibu, macam2 pasaan yg ada tyme tu..
kite xdpt tengok baby tu..
hanya gambaran yang diberikan oleh doktor...
Maha Suci Allah...
yang menjadikan sekalian makhluk...
Allahuakhbar...
Anakku.....mama tunggu kamu...^_^
http://www.cute-smiley.com
Tapi, minggu depan kena jumpa doktor lagi...
memang slalu ke klinikla jawabnya...
Tapi, aku kne g sorg2 kot..
Papa dah 2kali lewat..
Tadi pn bos dia dh msj sbb slalu lewat..
Padahal dia dah gtau nk temankan aku pada bos..
huuuu..
ksian papa...
sebab aku kne marah..
tapi, dia cakap...dia xkisah...
Bos dia ni pn satu hal...
tahula encek naim tu, pkerja ksayangan..pantang buat salah sket..
mesti kne sound...
eeeeeee....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perkahwinan