Xde follower *_&

Walaupun blog aku xde follower, tp xpe..aku xkisah..
sbb aku mnulis untuk tenangkan diri aku. 
Dengan jari sebagai pekerja, minda akan sntiasa bergerak
 untuk melahirkan idea2 sebagai cetusan rasa terhadap 
apa yang berlaku pada persekitaran ni. 
Aku bukan pandai sangat untuk menguruskan blog nie. Aku cuma 
tahu mencantikkan dan menulis sahaja.
 Cukupla itu je yang aku perlukan...huuu...
Penempatan di sekolah2 akan dikeluarkan pada 15/11/2010 secara rasminya. 
Aku yakin dengan tarikh tersebut. 
Esok aku akan call KPM tuk mengesahkan skali lagi. 
Kalau tidak pun, aku akan terus menghubungi
 unit sekolah menengah kerana mereka yang 
bertanggungjawab menguruskan penempatan kami. 
Erm.. Risau sangat2. Risau akan berjauhan dengan suami tersayang. 
Aku xtahu sama ada mampu berjauhan dengannya. 
Tambahan pula, keadaan aku yang sarat mengandungi
 pada bulan 1 tahun 2011(7Bulan)...huuu...hanya 
Allah tempat aku meminta agar semuanya dipermudahkan. 
Amin....
Tenangnya jika kita sentiasa tahu bahawa Allah itu sentiasa bersama2 hambaNYA...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perkahwinan