hati riang-riangan

Di sebalik kekalutan menunggu posting ni, sempat jugakla aku mengedit blog nie. Dah lama benar rsenyer tak singgah di sini. Rase dah penuh sesawang...hikhik...Aku malas nak tulis panjang2 dan, takot aku bosan baca.Huhuhu...rsenyer, aku xperlula nk cerita panjang2 tentang apa yang berlaku dalam hidup aku. Sikit2 dahla..Takot lain pulak jadinya. Sekarang ni, blog dah jadi satu masalah kepada semua orang. Isu2 sensitif perlu diawasi bagi memastikan tak de pihak yang terasa.ngeee...terase ke??....

Aku xsabar nk berkonvo. aKU XSAbar nk hapuskan title mahasiswa ni. Aku nak ade keje dan ade title Cikgu pulak. Wah gitu. Tapi boleh ke??erm...KPM..mesti akan utamakan IPG dulu. Tapi xsalah berharap kan. Aku belajar 4 tahun dalam bidang pendidikan. Aku dah cukup bersedia dengan alam Persekolahan dan kerjaya sebagai seorang guru. Ya Allah, bagila aku peluang untuk berbakti pada masyarakat, pada keluarga, pada semua. Aku berdoa agar ade rezeki untuk aku dan kawan2 semua. AMin....Family aku xthu datang kex konvo nanti. Tadi papa call, dia cakap mak xjadi datang sbb de kursus kat Langkawi..(mak mertua aku daa)..alahai... mak ayah aku cner pulak??satu lagi tanda tanya sbb adik aku tgh mghadapi PMR.. takot mase tu dia ade paper. dan smestinya family aku xdpt dtg klu dia de exam...Alahai....Nasib da kwen...ade jugakla suami yang datang.huhuhu...tp adik2 aku yang blaja kt uum dan uiam akan datang. ERM..kalu xdatang...siapla..aku sula sorg2..huhu...Depa xksian ke kt akak dia sorg nie..dhla ngah pregnant kne nek pentas.,tyme tu dah sarap 4bulan taw....huhu...takot Sultan tkejut tgok aku nti..boyot3 ye pewot nie..haha...(Sultan xpasan lorh..kecik lagi ni...)

semalam papa beli kek. ngee....Aku cakap je nak makan apa, papa mesti akan beli...hihi...untung jadi wanita mengandung nie. Mintak ape je, mesti dapat..:-) ...Thanks papa. Mama sayang papa jugak walaupun papa xbuat semua tu. Papa ckp, sayang bini. Mesti buat semua. yKer papa??Mama cam xcayer je...ke syg baby je??huhuu...(nada gediks nie...)...

iTu jelah kot stakat ni. Dah promise xmo tulis banyak2. Nati aku tulis lagi ye...nak kemas umah jap. Maklumla, skunk ni aku surirumah sepenuh masa.......:-P

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tudung 3tone Batu