Sabtu yang indah

Indah hari ni sebab, encik Naim balik awal..Selalunye, kol 8 malam 
baru balik...Tapi, dia xterus balik. Dari tempat keje 
dia terus pergi pekan. 
Ape lagi.....jeng2..pergi menge'bank in"kan duit baju maxi 
yang aku nak tu.
Alhamdulillah..tercapai jugakla hajat aku nak beli baju tu. 
Bolehla melawa sakan dengan pewot yang menboyot.
 Huhuhu...
Tapi, bukan itu je, papa sempat singgah pasar malam
 dan belikan nasik kerabu, laksam 
(sbb aku da lame sgt terigin nak makan....) 
dan juge sate..ngeee...best2...
mekaceh encik Naim..sayang bangat sama kamoo...:-)
Tapi, sempat nak snap makanan tu...sbb dh lapo sgt2...
huhu..xpela...len kali ea...(^_*)

tapi, papa de beli somethings spesel ugak.ape dia ye....
cube tengok....:( ^_^ )

Kfc plus Pizza Hut "Island recipe"

Plussss.....kek...Papa cakap nk celebrate 
mama da dpt posting.... kt citu de ugak little spider.
.Import khas dr Dellicous Baker..nyum2...

So, bleh korang bayangkan betapa gemuk dan
 gumbiranyer aku hari ni..hikhik...
Alhamdulillah kerana Allah bagi aku ksempatan 
untuk  merasai sehari lagi pada hari ini. 
Amin..( ^_* )

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tudung 3tone Batu