NAk beli jugak....:-)

Minat terhadap pembelian on9 dah stat balik..huhu...
dh lme rsex beli on9...igat lg, last aku beli on9 aku
 da abiskn rm1000 lebey..ble pk balik, rse cm rugi je...
yela, beli baju2...mse tu aku xthu plak aku 
dh pregnant..tut2 brg2 tu dh smpai, pewot dh mbesar.
baju pn dh xleh dipkai.nak xnak, aku tpkse beli baju lain...
huhu..ksian la kt encik Naim...tpkse mbayor smue tu..
alahai...Pulak tu, susah betol la 
nak cri baju tuk preggy woman nie. 
Maklumla, pgalaman pertama mengandung, 
xtahu trend baju mengandong skunk...Hu3..
nak jugak ikot peredaran mase...
itula aku...xberubah2...bile nk tobat ntah...
aku thula xberdose soping..
tapi bile blaku pmbaziran, ia akan jadi satu dose...
amalan syaitan bak kate org..huhu...

Alkisah, aku menjengukla ke satu facebook sesorang tu. 
Mak jah Closet nmenyer. Cantik2 baju kt situ. 
Sesuai dipakai tuk org mengandung cm aku nie. 
Ape lagi....aku terus menge"call" papaku. 
Ape2 pn, kne minta kebenaran dulu. 
Bukan kat t.malim ni xde kedai jual baju, 
tapi aku lebih senang duduk depan pc dan 
memilih baju2 yg aku nak dan hanya perlu 
meng"bank-in"kan sje duit tu...senang...
teknologi maklumat d ujung jari katekan..ye dak??..
ngeh2...Papa stju je dgn ape yang aku ske...
erm..ok.kire onla...tapi, banyak pilihanla..
xthu nak pilih yang mana satu nie...
xleh ke amik smue??hihi...kayapla....
kne pk baby jugak...Baby perlukan banyak duit pasni....
nk bsalin lagi..spe nk tolong..hohoo,....
(menginsafkan diri sndiri...)...

Ni dia baju yang aku nak beli. Cantik tak??Pilihan pertama aku nie..nak yg purple tu...

Ni lak, pilihan kedua aku..so2 Nice bak ckp omputeh..ngee...igat nk mik kaler biru..:-)

Rambang mata tengok baju2 ni. Bukan orang pregnant je leh pakai, sbb baju ni fit dr S hingga XL...so sesuai sgtla tuk smue.....ngeeeee....

UP: maf sgt2 kpd Mak Jah Closet sbb pinjam pic nie...spe2 yg bminat, silala jenguk facebook Mak Jah nie.cantek2..ni link dia..www.FaceBook.com/MakJahCloset

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tudung 3tone Batu