Si Kancil yang Pancit ^_*

Hari ni papa ajak makan kt luar. Aku ingatkan papa xkeje arini. 
Yelah, ari Ahad. Tapi, papa kje jugak. 
Erm...sorang2 lagi la ujung minggu. Huhuhu...
Tapi, sebagai gantinya, papa ajak makan kt luar la..(ade makna)..hikhik..
xpela. Aku faham...keje mesti diutamakan...
aku sayangkan dia, so kenalah bertolenransi sket. 
Untuk siapa lagi Untuk kami juga.
Tapi, sebelum kuar makan tengah hari tadi, ada masalah pulak. 
Kereta aku tayar pancitla. Papa bawak kete tu g keje.
 Mujur la ade Polis yang pasan dan gitau papa. 
Nasib baik. Mekaceh Encik polis..(^_*). 
Pastu, kami terus pergi beli tayar sekaligus kuar makan. Ngeh2.....
Kesian kete aku...xpe2..nti sy ubatkan ea. 
Saya ganti tayar baru kt awk ye...sabar...
(^_*)..hik2..
Nila rupe kete aku..Kesian.....:-(

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perkahwinan