Tak Bagus &_&

Napela malam ni aku rse bengang sgt2....
rse nk marah je. Rase xpuas hati...Astagfirullallahal'azim...
apa nk jadi nie...Aku kne bsabar. 
Mukin sebab isu posting dan rse tak puas hati. 
Dalam diri, dan kita boleh cakap kt org yang kita sabar tgu posting tu. 
Hakikatnya??kita terseksa dan sakit hati bile tengok  orang lain lbh bjaya dr kita. 
Rezeki masing2 kan. Memangla. Ya ALLAH, hilangkan rase yang tak baik dalam diri aku nie. Rezeki Allah yang tentukan. Kita tak boleh nak sekat rezeki orang dan kita hanya menunggu rezeki kita. 
Aku akan terus menunggu. Mungkin sebab aku dah bosan dok umah. 
Itu yang buat aku marah....Baik aku g amik wuduk. 
Itu yang sebaik2nya. 
Lagipun, Isyak dah masuk. 
Jom semua..
^_*

Ulasan

  1. heee...fiza...lom thu lg..InsyaAllah end of this month dh leh thu..so2 boring da kt umh ney...huuu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana meberikan ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perkahwinan